29 Haziran 2014 Pazar

2015 Ygs'ye kaç gün kaldı?

Hangi Gün? 15 Mart 2015, 10.00 Pazar


16 yorum:

  1. ya çok stresli...ufffff...

    YanıtlaSil
  2. yha napıçazzzzz çok zoooorrrrr strese qirdimmm ufff :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bu Türkçe varken girme mk

      Sil
  3. bu yorumu yazdim ki bakip hatırlayayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar cevap atıyorum bakıp hatırla 2 --- StrikeX ---

      Sil
    2. hatırlama unut

      Sil
  4. Düzenli çalışırsak çok uzun bi süre aslında

    YanıtlaSil
  5. YGS-LYS hazırlık sürecinin en önemli sözcüklerinden biri SABIR'dır arkadaşlar, bazı şeylerin hemen olamayacağı bilinciyle çalışmaya devam edin.

    YanıtlaSil
  6. üni kazanınca editlerim.

    YanıtlaSil
  7. üni kazanınca editlerim hedef ısparta hukuk veya zonguldak pdr

    YanıtlaSil
  8. allah büyük...

    YanıtlaSil
  9. SAKIN KÜTAHYAYI YAZMAYIN GEÇLER ALTRA YAZAYIM GELEMZ DE DEMEYİN SAKIN DİYORUM SAKINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN BOMBOŞ bir şehir ve okumaya gelseniz bile sıkıcı şehirde hayat 6 dan sonra bitiyor bomboş sokakalar
    sakınnnnn hele kızlarr bakın sakın diyorum kardeşim burda bı yer kazansa gelmesini istemem ben burda olduğum halde çok pis kızlar için özellikle yazmayın abi sakın

    YanıtlaSil
  10. Üni kazabilirsem editlerim. Hedef YTÜ - Bilgisayar Mühendisliği ---mth

    YanıtlaSil
  11. Inşallah bu sene kazanırım seneye kalmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Herkesin gönlüne göre olur inşallah. Unutmayın bu sadece bir sınav hayatınızın sonu değil ve bu sınavda sadece bilgileriniz değil zor durumlardaki dayanıklılığınız, zamanı kullanma beceriniz, muhakeme yeteneğiniz de ölçülüyor, o yüzden ne kadar zor olsa da olabildiğince sakinliğinizi koruyarak soruları çözmeye çalışın arkadaşlar. Şimdiden hepinize kolay gelsin, herkese başarılar.

    YanıtlaSil